Hocam 1 puan ya. Telefonda konuşurken kendi sesimi duyuyorum dinleniyor muyum. Lirik lagu ebiet g ade apakah ada bedanya. Araba bardak altlığı. Peredam panas. Share
Hocam 1 puan ya. Telefonda konuşurken kendi sesimi duyuyorum dinleniyor muyum. Lirik lagu ebiet g ade apakah ada bedanya. Araba bardak altlığı. Peredam panas. Share